Sembelih Anak, Bapa Mengaku dlm Keadaan Sedar

Posted by Admin2u Monday 3 February 2014 0 comments
Sedar Ketika Sembelih Anak
Saya sedar ketika saya menyembelih anak saya. Dan sebelum ini saya pernah mengelar anak perempuan saya sebanyak dua kali. Itulah pengakuan dari bapa yang menyembelih anaknya di Bangi pada hari Khamis lepas. Ya Allah kenapa jadi macam ni?

Punca Sembelih Anak
Jadi apa sebenarnya punca lelaki ini bertindak menyembelih anaknya? Yang pasti lelaki ini tidak ada rekod perubatan yang menyatakan bahawa dia sakit mental. Ujian dadah juga menunjukkan bahawa dia tidak mengambil apa-apa dadah. Dan dia juga tidak merokok.

Cuma menurut salah seorang anggota polis yang menjaga suspek, lelaki itu cuma berkata dia berasa tidak bermaya dan tidak tahu mengapa dia melakukannya. Dia seolah-olah tidak ada sebarang perasaan...Hmmmm....Memang kritikal ni. Mintak dijauhkan Allah.

p/s: Apa-apa pun punca sebenar hanya akan diketahui apabila pendakwaan ke atas beliau dilakukan di mahkamah kelak. Beliau kini ditahan reman sehingga 6 Feb untuk siasatan.

Bagi Mereka yang Sedang Mencari Domain Website dan Server.. Atok Cadangkan Pakai Service Server dibawah ni.. Terbaik!!.. Malaysia Web Hosting

Terima Segala Posting Terbaru dari ATOK Melalui Facebook...